Trippande tassar

Åh, vet ni, grannhunden är samma hundras som vår förra hund. Vad är oddsen? En västgötaspetsmor med sin lilla valp som är sååå söt! Tänker ofta på när vi hade Frida. Finaste hunden jag vet. 11 år av min barndom fick jag dela med henne. Efter hennes bortgång kunde man fortfarande höra tassar som trippade ner för trappen. Hoppas att jag får gosa med henne en vacker dag.

I lördags när jag kom hem från jobbet möttes jag utav en stor schäfer. Hur glad blir man inte? Dessutom var det en försvarshund som kan spåra droger och sånt där. Duktig vovve ju? Det var Ansgar som hade med den och när jag kom in i vardagsrummet möttes jag av 10 välkända ansikten, mysigt! Nästa helg ska vi ha inflyttningsfest hos oss. Längtar efter en kall öl!

Kommentarer
Postat av: lovisa

Åh, jag hörde också hur klor skrapade i golvet sådär som det gjorde när vår hund Wilma släpade tassarna efter sig när hon vankade fram, trots att hon inte längre fanns <3 Det är allt i hjärtat verkligen

2012-02-22 @ 19:55:23
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0