12.39


Hej kåmpiZar! Igår under min promme runt sjön kom jag till insikt med en hel del saker. Utan musik i lurarna (eftersom att mitt headset har gått sönder) så fick mina tankar flyga dit dem ville med hjälp av allt ljud runt om kring mig och allt jag såg. Till exepmel en hund. Den var så fin! Svart lurv. Då fokuserade min hjärna på allt som jag uppsakttar här i livet, till exempel hundar.

Såhär forstatte det sedan. När jag väl kom tillbaka till lägenheten var jag glad och svettig. Jag gjorde lite rygglyft, tog en dusch, lagade mat och dammsugade. 

Virrar allt för mycket nu! Men det jag ville komma fram till är att jag mår bra, fast jag har varit så omedveten om det.

Kommentarer
Postat av: Lollans finne

Låter som en underbar dag då man känner sig så lyckad. Eller ja, jag brukar iallafall alltid känna mig lyckad efter en dammsugning. :))



Fin bild på dig föresten! Ser väldigt fräschis ut!

2012-02-07 @ 19:39:08
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är så jävla bra Carro. Åh, vill egentligen spendera sommaren nära dig så jag har dig att dela med mig av alla tankar i hjärnan. Du har alltid något bra att säga & vill höra allt som händer i ditt liv med. Puss!

2012-02-07 @ 23:50:05
Postat av: Anonym

Adelinn*

2012-02-07 @ 23:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0