ÄPPLE OCH KANEL

Vi har fått tillökning med 3 nya Vimmerbybor! Det är trångt nu kan jag lova, men bara tillfälligt. Emma och jag letar nytt boende. Vi har varit på några lägenhetsvisningar, får se vad som sker helt enkelt!

Igår innan stängning  på IKEA, när jag skulle plocka i ordning det sista så låg det ett paket med doftljus bland servetterna. Vem tusan har lagt dem där tänkte jag?! Det är inte ljusens plats liksom!? DÅ HADE DET LEGAT ANDRA LJUS DÄR OCKSÅ, HALLÅE?!

Nee, skojar ju baraaaa... men av en tillfällighet när jag skulle lägga dem på rätt plats så luktade jag på dem, och ja, de luktade äppelpaj med kanel. Fick en awesome doft-flashback! Mhh, då tänkte jag "äppelpaj med kanel är ta mig tusan det godaste jag vet." Kom-bi-na-ti-on-en av äpple och kanel liksom. Med massvis med vaniljsås. M to the ums.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka är det som har flyttat in hos er??

:))

Tack för krya-på-dig-hälsningen :D

2012-01-13 @ 10:57:13
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: maddie

åh, du är så söt så att jag smälter! G to the ulli <3

2012-01-14 @ 06:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0