LOVELY SUNDAY


Vaknar upp till solsken som sipprar fram mellan rullgardinen.
Jag är ledig och vi ska vandra upp på Ulriken! Jag tar tag i disken som bara står och väntar på mig, men det var helt okej, jag är nämligen lite utav en diskare. Ni kan ju kanske föreställa er hur det ser ut här med tanke på att vi nu bor 6 personer här. Men att dela säng funkar fortfarande bra!

Vi började vår vandring mot Ulriken (Bergens högsta berg) som jag nu har bestigit för andra gången! Mina vader kommer få en sån chock imorgonbitti, ajaj. Efter 1 och en halv timme är vi på toppen och njuter av solens värme. Liksom, vad är oddsen? Det är en ledig dag och det är inte ett moln på himlen? Jag gillar tajming.

Större delen av berget var snötäckt så när vi väl skulle ner igen så satte vi oss bara på rumpan. Emma fick en väldig fart, det vill jag lova!

Avslutningsvis, jag är sugen på paprika-chips, hela tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0