WEEKEND

Ojoj, vilken fin helg vi har haft. Min kompanjon och jag. Särskillt Emma kanske? Vi har jobbat lite grann, varit på lägenhetsvisning (en mycket fin sådan!), ätit grönsakssoppa, hängt med vår fina granne Gustav, druckit iskall öl (nehe?) gått norsk kurs i hur man gör rökringar, Emma faceplantade i göteborgarnas krusgång, (vännen min, du får inte skoja med mig så att du gör dig illa!) Vi har varit idylliska, sovit gott, försökt oss på en simtur med bastu men slutade med en sightseeing i stan med restaurangbesök där jag fick in pasta carbonara istället för pasta med kyckling, men är jag den som klagar? Nej. Jag åt och ville mest att kocken inte skulle skämmas. Sådan är jag. Vi köpte även lösgodis (kom till himlen när jag åt en sötsur döskalle...), hängde tvätt och kollade på filmen The Change up.


Fin helg, ikke sant? Mmmm-mmmh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0