DELICIOUS CHEESECAKE

Ska berätta för er om min nyårsafton i stora drag. Pluppen (även kallad Emma) och jag gick över till göteborgarna. Det var kallt ute, men jag trotsade det med kjol och klackskor. När hade jag kjol senast? År 2004? Mycket möjligt. Vi drack gott, sjöng falskt, höll nyårstal, gick vidare till en hemmafest som vi hittade på facebook (åhh, vad jag gillar ordet hemmafest!) där det till 96 % var svenskar. Resterande japaner. Nee, norskar.

En takvåning full med folk, beer-pong och delicious cheesecake. Hade en asgrym kväll verkligen! Igår på IKEA frågade en norsk kund vad ordet "grym" betyder egentigen och jag svarade att det är något som är bra/coolt. Haha, och då frågade han om "asgrymt" betydde jättebra? Och jag svarade ja. Kort och koncist. Stackars norsk, jag förstår hans ovisshet. Ordet "as" är ju inte precis relaterat till något bra? Egentligen? Okej, avslutar den analysen här.

Hur som helst! Runt kl 02 gick vi vidare till Thomas och därefter blev sista stoppet i vår lägenhet. En viss göteborgare däckade vid köksbordet och fick tillbringa natten här. Det resulterade i att det blev den 3:e gången som Pluppen och jag fick dela våningsäng.

Ett nytt år har kommit och egentligen är skillnaden noll. Trots det så skaffar jag nya mål som ett tecken på nystart. Men jag gillar det. Nya mål behövs verkligen uppdateras sisådär en gång per år. Det gäller bara att ha diciplin och följa dessa krav som man har på sig själv. Detta kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0