PISTAGEGLASS

Jag har nu sagt upp mig från jobbet, det där jobbet som jag har trivts så himla bra med! Jag ska flytta härifrån sista oktober och byta kontinent för ett tag. Jag har varit lite down, men det måste man ju vara för att uppskatta allt det fina? Igår när jag gick till jobbet hade jag en tung känsla, men när jag väl gick hem 9 h senare var jag på så mycket bättre humör och det beror på de underbara och roliga vännerna som jag har träffat via jobbet. Den där downkänslan hade sin grund i min tokbakfylla i söndags som inte placerade sig på mina top-5-dagar om man säger så!

Bruce Springsteen spelar sin andra dag här i Bergen, i Slottsruinen på andra sidan vattnet. Det hörs enda hit. När Jag inte jobbar så blir jag bjuden på pistageglass, Mattis snurrar in mitt hår i en mjölkskummare (a to the j) jag pratar om guttar med Ida Helene, sover alldeles för länge, lyckas bränna sönder mina laxfileér, tänker på hur mycket jag älskar min familj och vänner, har ideal och träningsångest (jag jobbar på det), inser vilken tur jag har som inte behöver sitta i rullstol och så lyssnar jag på Erik Hassle hela tiden. Thäts it.

Kommentarer
Postat av: Madde

Älskling, om du älskar ditt jobb i Bergen så kanske du vill stanna längre? Jag vill ju inte att du stressar därifrån bara för att komma hit. PUSS <3

2012-07-25 @ 02:37:04
Postat av: Anonym

Lilla vän. Allt blir bra och tänk på att du kan bygga upp minst lika mycket vänskap var du än är. Så är det att resa runt och utforska sig själv. Man vinner och förlorar mycket under tidens gång. Gör det du känner för i stunden så blir allt så bra det kan bli gumman. 💋puss

2012-07-25 @ 12:57:24
Postat av: Adelinn

Oj. Den kommentaren var ifrån mig. Adelinn. Haha

2012-07-25 @ 12:58:23
URL: http://adelinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0