13:53


"Hon kommer med solsken till mig, hon kommer med solsken till mig..."


Min helg har varit så fin! Jag har ätit tacobuffè som resulterade i matkoma, jag har second hand-fyndat(!) Blev så lycklig, en långklänning i svart sammet med ett öppet snitt längs vänsta låret (Tänk Hanapee) och en vit virkad väst. Fint ju?
Jag har även suttit ute i solen med Sara och Kajsa och blivit bjuden på goda våfflor på Fjøsangerveien. Tänk kontrasten: Stressjobba till kl 20 en lördagskväll och i nästa stund äta våfflor med glass och jordbærsyltetøy med Sara, Pannbiffen och Petter. NICE, HUH? Perfekt celebration av mina 5 månader i Bergen!

Kommentarer
Postat av: lollsan

Åh härligt värre Carro! Du kan ju alltid lägge upp bild på klänninga? :D

2012-03-07 @ 12:29:09
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0