Det där med rött vin

Många bollar i luften skulle man kunna säga, fast samtidigt känner jag mig helt tom.
Lägenheten är uppsagd, jag har jobbat klart för den här veckan (är ledig imorgon och det känns otroligt skönt!)
Det har varit Earth Hour här i Norge, har det varit det hemma också? Hur som helst så har vi haft det mysigt med tända ljus, popcorn, jordgubbar och rött vin. Haha, om vi skrev böcker också? Njaaee, men det skulle kunna ha varit så!

De andra är nere på Byn, jag följde med någon kilometer innan jag insåg att jag hellre ville spendera min natt hemma på Lien, så jag vände på klacken och gick hem. Jag är nog en liten ensamvarg, innerst inne liksom. Att bo här i sommar utan mina kompanjoner kommer nog bli väldigt tufft, samtidigt som att det är just det jag vill komma åt? Jag vill nog känna lite på den jobbiga gränsen, för att se hur jag hanterar det.

Nu är jag alldeles för trött. Och en gnutta full. Så nu publicerar jag detta.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Så mysigt ni verkar ha :)

Earth hour har jag inte hört ngt om i Sverige men tydligen var det det :o tänk att JAG missade det. Miljöråds-Lollan satt där i godan ro med lampor tända och TV'n på....

2012-04-01 @ 09:53:52
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Efter en månad i Indien, inser jag hur mycket jag lärt mig om mig själv, att tänja gränserna, och testa sig fram är bland det bästa som finns, även om man ibland känner "fy fan". Du kommer klara det galant, det är jag säker på, och känns det jobbigt sen i sommar, tro mig, du kommer vara så himlans stolt över dig själv när det väl är över <3 och då får man faktiskt tänka, "fy fan vad bra jag är!"

2012-04-09 @ 22:59:26
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0