Hellström, vart försvann du ur mitt liv?


Prommen i solen är avklarad
, omelettfrullen är i magen och nu sitter jag och Sara vid köksbordet och beundrar vår lilla påsklilja. Sicken underbar morgon hörrni.

Veckan som gått har bara flygit förbi, och det kanske beror på mina nära 50 h jobb (....!?) 
Trots det så har jag haft en hejdundrande bra vecka!

Den 2 maj öppnar min nya arbetsplats. Det byggs nämligen ett nytt IKEA-varuhus här i Bergen som ska bli Norges största och nordens modernaste. Ska bli så himla kul att bli en liten pyttedel av allt detta.  

Och det bästa av allt, jag ska börja dansa igen!

Kommentarer
Postat av: Madde!

Hej du där!

För det första,sjuuukt nice bild på dej! Man blir inte annat än glad i kroppen!

För det andra, GRATTIS till att du får förflytta dig till ett nytt o otroligt modernt varuhus, kör så det ryker!

Och, för det tredje, TELL ME ALL ABOUT the dansing again? How good is that liksom! Blir ännu gladare i själen nu som ler mot dig, systra mi.

<3

2012-03-27 @ 11:12:39
URL: http://madeleinesvensson.devote.se
Postat av: Lovisa

Hahah, sköna tjejer på filmen du skickade. Verkligen Lovisadans xD!!



Så häftigt med nya IKEA, foton!!

Och jag säger som madde: TELL US ABOUT THE DANS!!



2012-03-27 @ 13:26:40
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Åh, blir så himlans glad att allt flyter på så bra för dig där borta i Bergen, Du är grym!

2012-03-30 @ 23:14:28
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0