New memories

Börjar sakta men säkert komma till insikt med hur gött allt har varit i Monkey Mia - paradiset där jag och Lovisa jobbade och levde under 2 underbara månader. Folket som man träffade där gjorde hela vistelsen till något som man aldrig kommer glömma. Alla galna fester, beachpartyn, alla hopp från bryggan mitt i natten, middagar, alla skratt, alla tårar, julfesten, nyår, (listan tar aldrig slut? Men du förstår min poäng). Vi spenderade en natt i Perth innan vi tog flyget till Phuket i Thailand. Här ska vi stanna i 10 dagar tillsammans med Madde och Kristoffer (som har semester i 3 veckor). Vi bor nu på Duangjitt Resort och Spa = finaste hotellområdet jag har sett. Livet är fint och jag vet inte när jag kommer hem. Snart börjar backpackarlivet på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0