OREGANOMAMMA

Dagarna till hemresan närmar sig! Hur kan månader bara springa iväg sådär? va, va, VA?! Innan jag anländer till de gröna ängarna i småland så ska jag åka tillbaka till Monkey Mia och återigen träffa Madde, Lovisa, Kristoffer, Mandy och alla de andra som jag tillbringade två månader med där uppe. Ska bli så roligt att åka dit igen! Jag ska också hinna med en tripp till Bali! Det kommer bli kanon brudar, det kommer bli så kul! Två nätter i Bangkok blir det också innan det bär av mot Skandinavien.

Denna otroliga resa, vill någon återigen nypa mig? Om jag ska åka tillbaka till Australien? Ja absolut! Kanske till och med redan i augusti. Sommaren får utse det.

Det här med distans kan vara lite knepigt. Man kan sakna och längta efter personer som befinner sig långt bort, samtidigt som man ibland inte känner av något avstånd alls. Ett viber-samtal bort och där har man all sin kärlek. Sina klippor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0