1 januari 2014

2013 har varit ett fantastiskt år. Jag har sett mer av världen än jag någonsin har gjort tidigare. Jag har utvecklats som person och blivit ännu mer självständig och självsäker. Att resa har gjort mig gott. 2013 blev mitt år. För ett år sedan firade jag nyår i Monkey Mia hos Madde. Två år i rad har jag alltså spenderat jul och nyår hemifrån. Aldrig någonsin har jag haft så mycket hemlängtan som just i december 2013. Julaftonen i Auckland var jättekos! Jag och min kompis Madde från Skellefteå åt bbq på balkongen med alla andra backpackers på hostelet. Därefefter gick vi till ett bostadsområde där alla hus hade julbelysning överallt. Taken, trädgården, fasaden osv. American feeling! Vi gick sedan av en slump förbi en kyrka och deltog ett tag i midnattsmässan. Även i år har jag massor utav nyårslöften, många som är samma som föregående 10 år, heeh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0