Finally Friday

Fredagar är heelt klart den bästa dagen på veckan!
Såhär har min dag sett ut:
*Snoozade till ca 07.00 (okej inget speciellt, det gör jag varje dag)
*Gick i snöstorm till skolan från resecetrum (usch! iklädd snögubbe var inte skönt)
*Frida missade bussen (Stackars honey)
* Slutade idag ca 11.40
*Mammut brought me and vi åkte till supermarket för att handla lite. Där träffade jag två av j mina dancekids. Cute stuffs!
* Hem och kollade på Sönvit och de sju dvärgarna. (passande väder) Har nog hittat en ny favorit. GAAAAD, check it out!
(old pic)
*kväll blir det fredags-mys-med-familjen (Madde kommer hem imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Eliin

du är jämt så himla söt :D

2009-03-28 @ 11:11:43
URL: http://blowhimback.blogg.se/
Postat av: Eliin

sv: ja jag vill med se den !! har du läst böckerna? ;P

2009-03-30 @ 21:53:57
URL: http://blowhimback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0