Höu, höu (tänk tomte)

Hej hörrni! Jag gör en lista.

1. Jag hade en jättemysig dag igår (julafton) med både skratt och gråt. Storasyster ringde och jag kan väl säga att hela familjen Svensson är ett enda gäng lipsillar. Det var skönt att få prata med henne, Gucci.

2. Åt nog världens godaste julbord igår hos faster Christina. Älska lax, sill och waldorfsallad!

3. Just nu sitter vi framför tv:n och kollar på mitt i naturen. Granen klädde Evve och jag i förrgår, och med lite glitter och kulor blev den ju bara fööör fin :')

4. Om en timme ska vi på jullunch hos farmor, sen ikväll blir det utgång med värdens underbaraste människor :)
det blir Harrys och jag är peeeepp?!

5. jag älskar min familj och alla som står mig nära. God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0