Let your heart decide

God afton.

Många tankar i huvudet för tillfället. Tankar om framtiden, om kärlek, om ekonomi, om kvalitetstid, om döden, om slumpen och ödet. I och med att sommaren är över så har jag lite ångest. Men på samma gång har jag ett glädjerus.

Jag tänker också på vad som försegår i andra människors lillhjärnor.
Om jag tänker för mycket? Kanske är så pass ändå. Men för att få som man vill måste man kämpa ju? Och aldrig sluta hoppas, (vilket kan vara lite svårt att hålla vid liv ibland).

Detta är verkligen inget negativt och ledsamt inlägg även om det kanske låter så. Jag behöver den här tiden för att tänka. Och en sak som jag ständigt tänker på är att göra saker som känns bra för mig. När hjärtat säger "Ja" liksom. 

Det kan ju hända att man bara slänger in sig själv i saker som man egentligen inte har någon kontroll över, och visst är det för härligt ibland? Jag är minsann en periodmänniska när det gäller detta. Ibland bara gör jag saker, "bara för att". Och ibland säger jag bara ifrån och lyssnar på hjärtat mitt. 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Du tänker verkligen inte för mycket! Det är ju nyttigt och bra att tänka och filosofera kring livet och saker som händer. :)



Ps. Jag vet ej hur man tar bort den där koden :o hihi

2011-08-29 @ 09:08:02
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: adelinn

åh vad jag känner igen mig. du började tänka till lite va, när jag frågade VARFÖR du skulle göra si och så. hihi. gulle!



svar: japp. jag är astaggad. nu ska fettet bort. haha

2011-08-29 @ 11:26:41
URL: http://adelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0