Tur att man inte är lättirriterad.

Sitter på en stillastående buss, mitt ute på landsbygden här i Bergen. Det är bilkö och såhär har det sett ut i snart 2 h. Tur för mig att jag tog med mig mina hörlurar, så att jag kan lyssna på norsk radio och fundera på vad jag i livet mitt vill göra. Alla runt omkring mig är så lugna. Folk sitter och sover i olika ställningar. Killen bredvid mig är rätt så snygg, om man bortser från de alldeles för stora bagyjeansen med tanke på hans smala kropp. Japp, jag har granskat honom. Tänk om han skulle se vad jag skriver...

Som ni kanske kan klura ut så har snön kommit till Bergen och det råder trafikkaos. Den allra första snön kom i fredags. Det var fint! Den första snön känns alltid speciell, visst gör den?

Jag luktar bebis. Svårt att förklara den doften, ni får helt enkelt snuffa på närmaste bebis. Har nämligen tillbringat dagen på en barnehage. Bland Prim (mjuk brunost som alla äter här), snöiga vantar och barnböcker.

Kommentarer
Postat av: Adelinn

Åh jag gillar lukten av bebis. Jag vet hur man luktar efter en dag på dagis, hihi. Gosigt! Och vadfasen, du skulle tagit ett smygfoto på killen. Haha;))

2011-12-06 @ 22:10:19
Postat av: maddiee

nice gulli!

jag vill också lukta lite bebis! :-P

2011-12-07 @ 07:55:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0