Tidiga morgonpromenader

Åh, hej hörrni. Jag ska först och främst meddela att jag just råkade radera allt som jag hade skivit så fint i detta inlägg,. visst fylls man av glädje då? :)

Iallafall! Jag tänkte nu medddela att jag mår ypperligt bra. Men sådär plötsligt (som exakt i denna sekund) så kan det komma upp saker, som får mitt hjärta att sluta slå för en sekund. Varföööör känner jag då. Jag vet egentligen varför, och det är dumt, dumt och åter dumt!

Jag har börjat jobba "på riktigt". Och mina mål med den här sommaren är följande:
Resa så mycket som möjligt (roadtrippa in my heart), tjäna många caaaash, ta tidiga morgonpromeander (Kom igen Carro, det är ju det vackraste man kan skåda?), springa runt i klänningar och kjolar och främst av allt äta lakritsglass. Glad Midsommar mina hallonbåtar!


Kommentarer
Postat av: finnen

Då vill jag bara spy, när man råkar radera allt verkligen!!!

Och det händer mig ganska ofta så jag har blivit beroende av "Spara som utkast"-knappen. ;)

2011-06-28 @ 23:11:31
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0