Vi ska gifta oss i höst.


Tror inte jag finner så många ord. Eller jo förresten! Att Brandon Flowers fick mig att tjuta och hoppa av glädje när han log, när han sjöng Mr. Brightside från tårna, när våra blickar möttes (JAG LOVAR, SÄKERT 3 GÅNGER), heh. Ja, det var helt sinnes faktiskt. Jag är så kär............

Hela Götlaborgsvistelsen var helt amazing. Den tillbringades med fyra goa tjejer, i en lägenhet som bodde granne med festivalen (vilket vi upptäckte när vi skulle hitta bästa spårvagn hem från festivalen...) Vi har också tillbringat mycket tid på Lisebergs gator (ack vad mysigt det är att strosa runt där i kvällssolen och slösa bort små pengar på chipslotteri som gjorde mig förbannad. Tänk vad lite friterad potatis kan göra med mig.) Har även kommit till det faktum att jag inte klarar av snurriga karuseller. Till och med Kållorado gjorde mig illlamående, och då hade jag faktiskt innan dess sprungit till toaletten liksom... Uschkii. Den där Spinnrock är nog helt enkelt inte min grej om man säger så :) Jösses.

Att se Coldplay, Glasvegas, Daniel Adams-Ray och The Ark var också något som var helt fantastiskt, men som sagt, att se min framtida man stå där 4 meter framför mig, det tog faktiskt priset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0