Kan väl säga såhär...


"Carro! Är inte det där oljelampan som lyser?!"

Jösses vad jag har spenderat dagar med den häraa tjejen. Igår åkte vi till Ullricehamn för att hämta material till vår monter som vi ska ställa ut på mässan i Oskarshamn imorgon! Sicken mening! Andaaaaaas. Och idag har vi jobbat flitigt och åkt massa bil överallt för att få fram allt som vi ska ha med oss. Kan väl säga såhär att vi är ett äkta exemplar på att göra saker i sista sekund :)

Sen måste jag också meddela er om att jag är förkyld. Tror det kom under lovet då jag åkte skidor. Jag hade inte en ordentlig halsduk på mig. Mysteriet löst! På lördag ska jag ha prakitk på Hemma hos Emma och sedan vara barnvakt åt väääääääääärldens sötaste pojke. Ludde, 4 år. Mihihhi!

Kommentarer
Postat av: finnen

haha, så roligt du är!

Ha det så kul på mässan o krya på dig!

2011-03-02 @ 21:58:06
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Finnen

taaaaack :'D

Men det är en överraskning ;)

2011-03-04 @ 07:58:12
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0