love makes you blind

När man reser i så här pass långa omgångar som jag gör så blir man alltmer blind. Blind för allt det fina som man ser och stöter på. Man har gjort resandet till en vardag och det är svårt att ta in allt. Hela natur/landslapsbiten som jag fullkomligt älskaaaar har sakta men säkert blivit "lagom" istället för helt sinnessjukt-mäktigt-magiskt som det var i början. Jag ska försöka tänka om, även om det är svårt, och mer njuta av varje liten stund.Om 3 veckor ska jag flytta in hos en familj i Auckland. Där ska jag bli barnens nanny samt hjälpa till med hemmet. Kommer bli intressant! Har alltid haft en liten tanke på att prova på att vara au pair, och nu ska jag testa det också! Så alla där hemma som jag saknar något otroligt, vi ses om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0