Norrut

Sitter nu i en bil med Anton och hans pappa mot Umeå. 100 mil har vi framför oss, lagom roadtrip! Bilen är fullastad plus 3 cyklar. Hösten kom plötsligt i en väldig fart och på måndag drar terminen igång. Känns kul! Gillar ju Umä. Ikväll när vi kommer fram får vi även tillgång till lägenheten som är ett stenkast från universitetet, hur bra?

Sommaren hemma var fin. Det blev en del jobb, vilket jag gillade! Men också några turer till bland annat Östersund, Skåne, Degerfors och såklart Göteborg. Madde har varit hemma ett tag och även många av mina vänner, guld! Det som jag önskar att jag hade gjort mer av är att gå upp tidigt och ta mig ut på promenader eller löp. Det är just sånt som jag kan längta till i vintermörkret och kanske mest för tanken att någon gång bli en hurtig morgonmänniska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0