2017 numera

(Foto av den begåvade one and only: Elin).
 
Det var länge sen jag skrev ett litet stycke, känns nästan svårt att komma igång? Men jag vill ändå dela med mig av lite saker. 
Jag har nu ett ynka år kvar av utbildningen på arbetsterapeutprogrammet, vilket känns så djävulskt gött samtidigt som jag trivs loppan med min tillvaro. Sista året kommer nu innebära kurs i ledarskap och innovation samt C-uppsats och praktik. Stora och tunga kurser, som förhoppningsvis kommer gå sin väg! hehe...
 
Året 2016 vill jag summera på något sätt. Jag satte ihop en sprakande bildfilm till mina favvolåtar under året och med det sagt framkallar filmen nästan små glädjetears hos mig. Jag har ju för sjutton haft ett svinbra år. Anton och jag flyttade till vår nya lägenhet som jag kallar Hem, jag har haft ashärligt häng i Skellefteå, spenderat större delen av sommaren i Långbrössle och Göteborg, mina klassisar kom till Vimmerby, jag har jobbat min andra sommar inom funktionshinderomsorgen, loppat runt, sett Håkan två gånger, Veronica Maggio, kopplat av i Málaga, upptäckt nya smultronställen i Umeå, bokat biljetter till Johnossi och Way Out West, upptäckt Siri Barje och att matlagning är svingött. Året avrundades i Degerförs med Antonen och en vedkamin. Fabulöst helt enkelt! 
 
Tveksamt på om denna blogg kan räknas som ruskigt cnasig numera men jag älskar tanken på att alltid ha den tillgänglig. Att kika in på titt som tätt.

Kommentarer
Postat av: the one and only

Åh så peppt!

2017-01-20 @ 08:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0