Juni

Min 25-årsdag går till historien. Jag var så uppfylld av glädje och led av vätskebrist pga lyckotårar. Dagen började med en av de finaste presenterna jag har fått. En 30-minuters lång ljudfil där mina nära hjärtan delade med sig av musikminnen med mig. Tack Elin! Vad jag då inte visste var att mina systrar var påväg till Umeå för att dela helgen och Brännbollsyran med mig. Dessa känslor kan inte bytas ut mot någon som helst materiell present. 


Andra ting som förgyller är att den långa perioden av c-uppsatsskrivande gav belönande resultat, i sommar ska jag få se Håkan igen och idag har jag och Anton flyttat in i den lägenhet som vi ska hyra här i Göteborg i sommar. Jösses hörrni. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0