One two three uh!

Idag var det ännu en såndär dag så man verkligen inte ville lyfta på täcket och få in lite kalluft. buuh! Men jag pallrade mig upp iallafall och borstade ut det väldigt oraka håret som jag somnade med blött igår. Planerar att klippa mig snart och även göra några ljusa slingor. Vad tycks? Sen åt jag den nya favoriten! Äpple -och lingon yoghurt! shit den slår det mesta på frukostbordet!
Idag som alla andra fredagar blev det en kortisdag och det var skönt. Frida och jag pallrade oss upp till...haha (ett ställe där man kan sola) det var skönt. Kändes precis som att man låg på stranden och stekte (:

I onsdags blev det fest på relaxen och det var kul mot slutet då vi badade hela tiden ;) fast kan ju säga att jag har en aning ont i mina fötter efter att ha gått runt barfota på vattenfylda golv. mamma min vänstra häl vill mig något ont! Men det var ganska kul där ialf :)


Friday diggar kaklet!

Ikväll - planerar att kolla på tv och bara mysa med en chipspåse. Så blir det nog! (:

Dagens! :
Hey ya - Outcast
&

Hiphopper - Thomas Rusiak
woohohoo! Skruvar upp volymen*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0