Madde, Madde, Madde

Jag kom hem och satte på Ztv. Det är inte klokt va bra musik det finns! Jag skulle vara lyckligast idag om det skulle finnas Zradio :D sååååååå ljuvligt!

Madde sover (?) i min säng nu.
Skulle nog kunna påstå att hon sover 2/3 av sin dag.
Jag kan dra en snabbis av hennes vardag!
* Vaknar i sömnen ;) maahah, nej okej.
* Går som en zombie till badrummet även fast hon vet att det bara är 25 minuter kvar innan bussen kommen.
Nej okejjjj? Du hade tänkt hinna duscha också, men jaja, det är ju klart!
* Buss till skolan och vi får anta att hon sover på lektionerna.
* Buss hem och Mat.
* Slänger sig i soffan "Jag har så sjuuuuuuuukt mycket att göra!...men om jag sover till halv så pluggar jag sen. Eller föresten! Vill du följa med på promme sen när jag sovit? Det är ju så himla fint väder!"
Madde, Madde, Madde.
Efter halvtimmen i soffan går hon upp på sitt rum och sover ... 2 h ?
Tänk även på att hon pratar i telefon 1,5 timme på det.
Klockan hinner bli...tjaa 21.00 ?
"Nu börjar blablabla på tv!!! MÅSTE se det!!!"
* "Neeej, usch! jag har inte hunnit plugga något idag! Nu är jag aaalllldeles för trött. jag får gå upp kl 6 imorgon och plugga järnet!" 

Jag säger bara Go Girl. 



Känns som att jag har ett innehållsrikt liv :D 
Nej nu ska jag kolla på Ztv (:  


Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, snällt att lägga upp syrrans vardag här, istället för din ;P

Sov är sköönt!! :)

Hur gick dansuppvisningen? (:

2009-05-10 @ 18:43:50
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0