Right ?


Det blev en trevlig kväll hos Petra igår som har fyllt 17 :) thaaack!

Imorse hämtade mamma mig vid kvart i 10 någon gång och jag åkte en stund till danslokalen. Jag tog sen en buss hem (äckelbuss från -78 ?, tror så).
Det har varit en fin dag i övrigt. Soligt och sådär. Så jag fick ett ryck och tog en promenad med livsötan. (Grannens vovvsing), efter det fotade jag lite. hahah, typ 2 kort? Sen diskade jag och dammsugade i stort sätt hela huset. SÅ HIMLA DUKTIG TJEJ känner jag då :) När man är ensam hemma finns det inte så himla mycket att göra. Vilket suger. Fast det beror ju helt och hållet på humöret och motivationen, right?

Ikväll ser det ut som en myskväll hemma med pizza och film. Någon bra på tv kanske?
Nu ska jag nog slå en pling till Madde. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0