Twist and Tango - me likey!

Har inte suttit vid någon dator på hela dagen, förens nu. Känns duktigt!

Idag lunchade jag och mammsen på Lindgrens Thai. Har aldrig ätit där förut och det var hur gott som helst! Älskar thaimat nu plötsligt :) Sen var säljaren Andrea från Twist and Tango på besök hos Hemma hos Emma, då hon visade massor utav nya snygga kläder! Jag blev såhär käääääär! Buuh, kan jag inte bara skrapa fram en miljon på en trisslott nu känner jag!

Efter praktiken gick jag till farmor som hade gjort köttbullar till mig 8) Inte dålig farmor jag har! Sen blev det dans i två timmar. Det var kul idag :) Hade dock varit roligare om jag hade hittat någon toffs att sätta upp håret med. Liite irriterande! haha, nej hör ni vad jag klagar? tönt*

Ska nog kila ner och äta något med familjen :)
Och jo! Imorgon kommer Madde och Kristoffer hem till Sverige igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0