LOVE. I'M HOME.


Åhh, jag är hemma!
Hemma i den blåa soffan i Långbrössle. Så fint! När jag fick krama Evve så föll det en och annan tår. Inser att jag har saknat allihopa så himla mycket. Vill bara kramas och finnas nära!

Det har firats jul de senaste dagarna till fullo! Fantastisk mat har ätits, julklappar har delats ut, det har varit mycket skratt, många frågor som "Hur är det i Norge?" och det har skypats med Madde. Det är bara du som fattas här!

Juldagen betydde utgång och det blev inte riktigt som jag hade planerat :) Kvällen började hos min fina Sara med Emma, Lovisa och goda drinkar. Plötsligt hade jag fått någon form av allergisk reaktion. Jag var knallröd i ansiktet och varm som en spis. Tackar Emma som fick agera makeup artist. Vi gick vidare mot Chaplin där man fick återse gamla vänner. Jag minns några fina ansikten (vi får utgå ifrån det jag minns...) och de var Chanco, Fanny, Lotta, Jennifer, Michaela, Hanna, Danne, och Julia. Sen åkte jag hem. På vägen hem ramlade jag ur bilen och när jag skulle lägga mig så missade jag sängen. Kan väl säga att det blev lite för mycket av en viss dryck. Så, nu har vi det överstökat!

Imorgon: Kinabesök med mina buddies. LOVE. I'M HOME.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Åh, vilken hemlängtan jag fick nu!

Hoppas du fick en underbar jul nu, med familj och vänner och en himlans massa ny energi! <3

2011-12-27 @ 07:52:01
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Fanny

Det var jättekul att träffa dig igen Carro! :)

2011-12-27 @ 15:42:30
Postat av: Lovisa

HAHAHAHHA; Missade sängen??? Så komiskt!

Jag hade så sjukt kul, jag vill ut och festa igen och igen och igen.



Det var så kul att se dig och jag hoppas att det kommer fler tillfällen!

Ses ikväll!

2011-12-27 @ 16:14:08
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0