Så typiskt mig.

Vet ni en sak, min mobil som jag så fint fick hem för några dagar sen, mmh, deeeen, när jag samtidigt skulle prata med Evve i telefon (pressar den mellan axel och öra ni vet?), och då samtidigt klippa upp ett juicepaket på diskbänken, ja ni kanske anar vad som händer med min lilla plutt. Den liksom gliiiider neeer i diskhon, där det står vattenfylld disk och lite allmänt gojs. Batteriet flög (haha, flög?) i en bunke med vatten, och sjävla telefonen i en annan bredvid. Jepp, tror det bubblade rejält i Evves öra då. Fy tusan alltså, så typiskt mig. Trodde det var förbi med min lille tappra och slitna vän. Men!? Med elementvärme och hårtork så vaknade lillen upp, uppståd liksom? Det är mobiler som han som jag kallar kvalitëéee. Kanske inte borde kalla min mobil för vän, lillen och plutt. Jag låter lite skrämmande, typ besatt? Raaawhg...

Men så är inte fallet :) Ville bara berätta! Så ni vet vad han har för sig om dagarna!


Så här ser en helt vanlig dag ut för Mr. Survivor.

Sen en annan grej. (Åh, jag avbröts plötsligt då jag såg att Måns Zelmerlöw är gäst hos Breaking news med Filip och Fredrik!)




Kommentarer
Postat av: Lollan

jag säger bara HAAAAAAAAAAAHAAAAAAAA :O

2011-09-30 @ 14:25:30
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0