Memories of gold

Paihia har varit så fantastiskt!!! Detta är ett av alla små smultronställen som jag har fått ta del av under mitt resande. Vart kommer jag bosätta mig? Hur ska jag kunna välja?? Såklart lutar det åt den svenska marken, så jag antar att jag får pryda mina väggar med foton av alla dessa fina platser. Jag har jobbat på ett hostel här och därmed fått boende för två veckor. Jag har delat rum med andra backpackers som jobbar här och vi har knytit så fina band. Får endast vara tacksam för alla grymma stunder vi har haft tillsammans, för förr eller senare måste man säga hejdå eller själv åka vidare. Imorgon åker jag och Emer till Raglan, som är känd för sin surfing! Jag ska alltså för första gången ta lektioner för att stå på en bräda. Spännande!!! Efter ca 8 månader i Australien så tror jag att det är på tiden att go all in. Hejhjärtat.

Kommentarer
Postat av: lovisa

ROLIGT! Kan tänka mig att du kan bli grym på surfa!

2013-12-15 @ 14:28:42
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0