SWEDEN



För en vecka sedan kom jag hem till svensk mark. Efter alla flygresor och inte allt för sköna sovställningar så var man helt i obalans och näst intill tom när man kom hem igen. Sara och Anna hämtade mig och Lovisa på Arlanda. Det första vi tänkte på när vi landade var all den skog som fanns och hur grönt allt var! Massa positiv energi. Väl hemma i Långbrössle var det underbart att få krama om mamma, pappa och Evve. Drygt 7 månader sedan sist. En och annan tår föll. De senaste dagarna har varit en bergodalbana för mig. Man är hemma nu. Känns lite som att man har gått tillbaka i tiden. Ena stunden ångest och andra stunden glädje. Men nu börjar allt ordna upp sig. Sommaren är här och jag ser verkligen fram emot att spendera en sommar i Vimmerby och då är jag helt ärlig. Jag var så glad när jag fick träffa Sara, Julia, Tove, Alex och Adelinn. Underbart att få krama om er igen.

Kommentarer
Postat av: jullan

Gulljöns! Va fint du skriver!

2013-07-27 @ 12:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0