try new things

 
 
 
 
 
 
 
 
Jag har på den senaste tiden gjort några "första gången" grejor. Har insett att det ger mig energikickar och adrenalin! Jag har till exempel ridit för första gången. På en strand dessutom! Jag blev nervös när jag skulle kliva på hästen men det slutade med att jag satt med ett leende mest hela tiden, plus att jag TRAVADE OCH GALOPPERADE. Fattar ni?! Jag har också dragit ut en tand på mellantjejen, åkt till fina ön Kawau, guppat runt i jättesalt vatten, drömt mardrömmar om olika killar som har funnits i mitt liv, alla i en och samma dröm?!, välkomnat hösten, ätit lamm och börjat gilla det, gått på bio och sett filmen Divergent som jag tyckte var såååå bra. Rös på hela kroppen ibland. Hittade en physalisbuske i trädgården!!!, jag har zumbat igen (älskar instruktörens energi, hon lyckas le nästan hela tiden!), har varit på födelsedagsfika, varit hemma med sjukt barn, köpt en svinsnygg jeansväst med luva, badat vid Long Bay , ätit spicy thaimat och druckit citronte. Kollat på Robins på svtplay och skrattat tills jag gråtit (se det!), skrivit brev och målat naglarna orange.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag fick gåshud! Det låter heeelt underbart där borta :)

2014-04-16 @ 18:43:40
URL: http://matholda.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0