fredagstankar

Snart har jag varit här i Nya Zeeland i 4 månader. 4 månader kan vara både en lång period eller en kort period. Vet inte riktigt vart jag ska placera denna vistelse. Jag har gjort en fotobok på photobox.se om Nya Zeeland som jag blev sååå nöjd med! Vill titta i den hela tiden! Dock hade jag stavat fel på ett ynka litet ord som gjorde mig såhääääär irriterad, eftersom jag hade lusläst allt 43 ggr innan så allt skulle vara rätt. Ilandsproblem nunmer 31.
Det är mycket konserter i Auckland och det är ju alltid kul! Idag och imorgon spelar Mackelmore och Bruno Mars och i april spelar Jason Derulo och James Blunt. Många bra snubbar!
Idag är det fredag och det slog mig precis att jag inte har druckit alkohol på 6 veckor. Jag har inte satt gränser eller löften för mig själv, det har bara blivit så. En öl eller två har jag nog druckit men inte mer än så. Ju mer tiden går desto mer sugen blir jag på att vina, öla och stanna uppe hela natten lång, precis som min vardag såg ut för ett halvår sen i Coral Bay i Australien. Skrev jag halvåååår??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0