OHMY!

Dessa 3 veckor som har passerat har helt och hållet bytt roller!
Då: på ett trevligt hostel med vovve, superförkyld, lite hopplöst nere i humöret och tillbringade min tid mest i sängen med te, en bok och 2 filmer som jag har sett 2 054 gånger.
Nu: nyinflyttad hos en superfin familj med 3 små döttrar och katt (speglar mycket av min egen familj och barndom), jag tar hand om barnen och hemmet, kör biiiiil som jag inte har gjort på decenniers decenier, träffade Petter igen och vi gick på Bruce Springsteen som var jättejättebra (och då lyssnar jag knappt på honom?), jag har dansat zumba för att damma av mina tidigare dansskills (jag var inte alls så bra som jag trodde att jag skulle vara, heh...) och jag har upptäckt hur glad jag blir av barn och deras nivå. Igår satt jag och mellantjejen och asgarvade åt en barnbok som vi läste, tårarna sprutade och det slog mig då - när skrattade jag så mycket senast?
Jag kan ialf medge att jag mår bra och kommer nog att trivas här. Här är en låt som jag inte vill sluta lyssna på! Den gör ma glad! http://open.spotify.com/track/7zA5uqQbH7PRDu4F1WBWuq

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0