Clownie

 2 november är häääär och hösten är nu i sitt esse. Det är en bra höst. Det är ändå många ljusglimtar i mörkret och jag har precis haft en veckas höstlov. Jag har varit på en riktigt rolig halloweenfest hemma i Vimmerby med världsbästa brudz, gått på höstmarknaden på ALV med mamma och pappa, Sara och jag hade en utgång i Kristianstad  som var utöver det vanliga, jag har blivit erbjuden ett jobb, gjort ett högskoleprov som kändes okej men som egentligen gick åt pipan. Jag har träffat Jullan och det var ren terapi vill jag lova. Lovisa och jag har haft en härlig liten nostalgikväll också. Mamma och jag har bakat lussekatter och jag har gosat med lillsyrran och vår vindögda katt. Mamma och pappa åker snart till Aussieland och träffar Madde. Jag vet redan nu att de kommer älska det. Få en lite bredare livsview också. Snart hoppar jag på tåget som tar mig till Brooooomölla, men först ska jag vänta på ett 2 h försenat tåg och sen är jag tillbaka hos Sara och mitt andra hem.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0