Violent silence

Days goes by och livet här nere är nu i rutin. Jag har faktiskt dansat lite och att bara vara i en danslokal och köra lite enkla moves var som balsam för själen. Det var underbart! Sara fick även med mig på en jättekul innebandyträning där hon briljerade och jag sprang mest runt som en flåsande vilsen höna. Sjukt jobbigt men ändå väldigt kul att prova på något helt nytt.

I helgen åkte vi hem till Vimmerby och vi hade verkligen en kanonhelg. Det var skönt att komma hem men det var också skönt att det just bara var över en helg. Jag hann med att träffa farmor, ha en supermysig fredagkväll, fira min moster som jag inte har sett på 2 år, spela ishockeyspel med småkusinerna, ha en allt för rolig förfest med kära återseenden samt en utgång på Pumpen därefter. Lite amatörbugg och kvällen var fulländad!
Nu är vi tillbaka i Bromölla i några dagar och Emma följde även med oss! Himla länge sen vi tre hängde ihop och man känner sig liksom hel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0