Nytt kapitel

Veckan som gått har varit en äkta berg och dalbana för mig. Den har varit händelserik på många plan och det har lett till att jag har hamnat i Skåne med Sara, och här ska vi bo i några månader och läsa lite kurser. När jag väl hade bestämt mig för att följa med henne så kändes allt så himla bra, mot vad det hade gjort innan - då jag hade tänkt läsa några kurser i Vimmerby och bo hemma. Känslorna blev helt omvända och det tyder nog på att jag valde rätt, efter en lång tid av om och men.

Igår badade jag i sjön som ligger i närheten och vi får se om det var den sista gången för i år. Från att ha varit en badkruka så har jag blivit en badis. Tror att Australien gav mig mer kärlek och mindre rädsla för vattnet. Nu tänker jag inte längre på att en fisk ska bita mig eller att det är läskigt att simma långt ut.
Well, well. Nu ser vi till att den här hösten blir så sjukt himla bra med fokus, frisk luft och motivationen på topp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0