Nattpladder

Jag måste faktiskt dela med mig av lite grejer. Jag har bott i Umeå i snart 3 månader och så mycket har hänt här uppe, på så kort tid! Det känns som att jag har varit här hela tiden. Just nu har jag så svårt att föreställa mig något annat. Jag har verkligen landat här och mår så bra. Jag har träffat så himla fina människor. Får det ens vara så enkelt? 
 
Det är ca 7 veckor kvar av den första terminen. Whaaatah?? Och idag hade jag den bästa dagen på länge. Från att ha drömt mardrömmar om skolarbeten och känt mig vilsen i själen under påsken (tankspridd, deppig och gråtig), så känns allt nu så himla mycket bättre. Idag spelade jag badminton med mina buddies och det gjorde mig så glad. En gudomlig lunch på det och vidare till en studentpub där vi drack öl och filosoferade. Att sedan gå ut i den blåsiga vårvärmen och kisa mot solen satte en så himla fin guldkant. Vi landade hos Linnea ett tag innan vi gick till Vesso - ett av Umeås måsten! Maten där är gudomlig och jag dreglar bara jag tänker på det... Helt klart en fantastico dag, så jag kommer somna som en gud nu när jag också vet att det ska bli soligt väder imorgon. På söndag kommer Anton tillbaka och på torsdag kommer mamma, pappa och Evve hit ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0