1 januari 2015

Igår hade jag en jättebra dag. Att bara vara omkring mina vänner räcker gott och väl, men att jag dessutom kunde vara så elegant klädd att jag till och med blev chockad när jag såg mig själv i spegeln, skåla in det nya året med vatten och fuldansa mig lycklig till kl 02.30 gjorde att denna kväll avslutade året perfekt. 20-talstema stod på schemat så långklänning i svart sammet, pärlsmycken och pälsväst blev min outfit (vilket är så långt bort från mig själv som det bara går.)
 
2014 var året som jag hade så jävla kul och blev lite klokare.
Jag är så tacksam för allt.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gott nytt år fina du!! Hoppas vi kan ses någon gång i vår, över en fika eller så! :)

2015-01-02 @ 19:05:29
URL: http://artontjugofyra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0