When did we grow old?

12 mars idag, vad hände egentligen? Den där "första tentan evaah" är gjord, nu är det bara att hålla alla tummar och tår. Solen har tagit sig enda till Umeå och det känns som att våren för med sig fjärliar i magen. Jag är tillbaka i ett flow och jag har köpt ett gymkort, (typ det första i hela mitt liv?) och att dansa av sig lite var precis så härligt som jag trodde att det skulle vara. Ett yogapass har jag lyckat klämma in också. Ett sommarjobb i Vimmerby är snart kirrat och det känns inte allt för tokigt att ännu en gång spendera en sommar hemma. Jag kan dock lugnt säga att Umeå känns som mitt andra hem, snart två månader in.  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0