Mylifebelike uuuh-ahh

Oj jäklar, sommaren börjar verkligen bra. Jag summerar den åt er. Födelsedagsfirande och härligt häng med klassisar de sista dagarna i Umeå, jag lyckades roffa åt mig en biljett till Håkan, mötte upp Sara och vi tog oss riktigt långt fram med plats för dans. Ah så fint. Drömmig konsert. Jag hann träffa Anton en liten stund innan jag begav mig hemåt till fina Långbrössle där grönskan och lugnet alltid finns. De senaste dagarna har varit så härliga då jag har catchat upp med Elin över en sleepover med gofrulle och loppistur. Jag fick även besök av 4 fina vänner från klassen. Båttur, kattungegos, ALV och grill har stått på schemat och vi tog även bilen till Norrköping där det blev 2-dagarsutgång, smultronställe-besök och sushi. Ja ni hör ju. 

Kommentarer
Postat av: tufftröjan

åh! vilken jäkla kärleksfull KALIBER på sommarstarten.

2016-06-12 @ 21:15:54
Postat av: Lovisa g

Jag hör! Låtet Amazing! 😍

2016-06-15 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0