Cheep monday

Kollar på tv med systrar och äter punchbollar.
det är american funniest homevideos och nyss va det massa som fick tårtor i ansiktet x)
Någon gång ska jag också kasta en tårta i någons ansikte. verkar så kul ;)



En helt okej dag i skolan :) Imorgon börjar vi kl 12, nice som sjutton.
Jo jag höll på att rasa hela parfymhyllan inne på cubus idag. Guuud det var så nära! och det skulle ju inte sett så bra ut med tanke på att jag nästan är totalt pank just nu. Nej nästa månad ska jag verkligen ha koll på vart mina pengar egentligen försvinner. det är himla läskigt. 

Kommentarer
Postat av: Lisa

När jag misslyckar med en tårta ska jag kasta den i någons ansikte :)

2009-04-20 @ 20:28:49
URL: http://ougat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0