So you're chicken ?

(AAh, himla goda pannkakor mamma gjorde idag. ovanligt gott! speciellt typ.)
Jag hat sträckt min vänstra ljumske så det gör jätteont att gå. Antar att det hände när klassen lekte kom alla mina kycklingar på idrotten. haha, man måste ju kombinera aktiviteterna med högtider såklart! Efter skolan gick jag hem till Lisa och vi åt goda bullar. Gotti!

Nu är det inte långt kvar till påsklovet alls och jag hoppas att det kommer gå i den långsammanste slowmotion som man bara kan tänka sig! Jag vill göra massvis. Måndagen är iallafall bestämd. då blir det dopp i sjön med Chanco och Petra. och onsdagen blir det shopping i Linköping! och torsdag blir det Norrköping till Gabriella. usch nu känns det som om lovet plötsligt sprang iväg i ett stafettlopp.

Nu ska jag läsa ett par (känns som 10 000) sidor i samhällsboken. sen te&macka. det behövs!


Saknar plutten!
Inte den blicken! Okej, du får din 3:dje Big Mac.

Kommentarer
Postat av: chanci

bad bad bad :D

2009-04-08 @ 23:33:57
Postat av: :D

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=186473

2009-04-10 @ 20:53:00
Postat av: Lo***a Gle*nf**k?

ne nu har jag klickat in här 43 ggr =O, du måste uppdatera :D

2009-04-12 @ 08:25:05
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0