Spontaneity

Lite lagom dålig uppdatering sådär MEN jag ska berätta att fredagen tillängnades med Frida på ett drygt tåg, på ett najsigt badhus i Linköping, i ett obehagligt umgänge, i ett mycket trevligare umgänge x)  I en gummibåt och med 20 russinfingrar.
Det där mindre trevliga umgänget kan du läsa mer om på Fridas blogg. "Can I touch ?" Buuuhhhrr! snuskapa! 
Jag kan ju säga att jag blev en aning skräckslagen ett par gånger tills vår hottie till badvakt kom och räddade oss ;) ALLA badvakter var hur...ehm det snyggaste på planeten den dagen ialf.

Det var en underbar dag med en klatch av mina klantigklassiker tror jag. Som pricken över i:et hade vi varit på badhuset alldeles för länge (tydligen?)  så the hottie one hjälpte oss ut genom en genväg. HAHA!
 
Seriösaste bilden!
Jag blir heeelt knäsvag när du gör sådääär!

Kommentarer
Postat av: frida

hahahahah snygg bild ;) i like you my friend! :)

2009-04-05 @ 22:06:32
URL: http://tastrofe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0