Bara tvättmaskinens buller som sällskap typ. sorgligt.


 
Nuserru Lovisa!


Påskmat har man inte letat efter om man säger så. Fredag, Lördag och Söndag har innehållit mestadels släktträffar och mys och mätt. GOTT!
Igårkväll åkte bara jag och mamsen ner till sjön för att fiska lite. en helt underbar evening! Ingen fisk till fångst men däremot ett cyklop hade fastnat på kroken. inga konstigheter! Tog masssssssa fina kort med systemkameran MEN madde har ju naturligtsvis tappat bort överföringssladden (vet att det finns nåt kortare ord men kommer inte på just nuueew).



Idag övningskörde jag pyttelite med madde. GAAAAD, livet har sina goda stunder och mindre goda. Gick ju inte sååå bra om jag säger så. fy fan.

Hände en läskig grej förut. Hoppas du mår bra nu vännen!

Ikväll är det synd om mig. Pappa jobbar, likaså mamma, Evve är på tjejmiddag och Madde hos pojkvännen. Jag är ensam hemma och det ÄR synd om mig! och bättre blir det ju inte när jag tänker på att madde kröp ner i min säng igårinatt för att hon hörde att det spökade. fast det är snälla spöken isåfall så jag ska vara uuberlugn hela natten. Hoppas jag somnar snabbt för tusan!


Kommentarer
Postat av: Lo***a Gle*nf**k?

Jag är oxå ensam hemma :O har dock kollat under sängen & där låg ingen så då är det ju lugnt =) HÄR får du ett kortare ord för "överföringssladden" nämligen "överföringskabeln" :D (Y)

2009-04-12 @ 22:56:23
URL: http://lovisaglennfalk.blogg.se/
Postat av: Eliin

Att övningsköra är jätteläskigt , man dör nästan lite varje gång man ska göra det hihi ;p

Du är så hiiiiiiiimla söt! gaaah .

2009-04-16 @ 15:10:20
URL: http://blowhimback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0