I got it from my mama!

Yeessse, ni ser fullkomligt rätt! Kvinnan har uppdaterat!

Snabbspolning!

Onsdags - Sov med Frida hos hennes mormor :)
Mys med den knäppaste bruden. Ibland tror hon att hon är en kalkon. Jag skämtar Inte.



Fredagen blev som en sommarlovsdag! Min älskade mamma fyllde år denna underbaraingsdag också! Efter skolan och stan med Frida så blev det hem till Honey och äta tacos, sola, GH, tönta oss, och äta massa gott! 
Mys helt enkelt med Hanna, Emily, Piwan, Mia, Linnea och TN. Vaknade dagen efter och vi solade loss helt och hållet! Inte alltför fin bränna jag har fått. Svider och hoppas innerligt att det övergår till en fin brun färg såsmåningom :)


Sen blev det hem och fixa massa inför fest! Middag hos Sara innan ferre, då vi firade henne och Chanco :) 
Tyvärr får inte den här kvällen full pott, hade nog förväntat mig för mycket vilket man inte böööör göra. Musiken var dock underbar och sällskapet likaså :) Får ta igen detta på Valborg!  Inte lång skolvecka det här inte, Gött! 

  
Ser ut som värstingsommarbilden! Good april!    
             

Snygging-Agnes på scen!



Idag måndag förvandlades Frida till en manga samt att vi har hittat sötbollar på höskullen!

Kommentarer
Postat av: Ella

Ooooh nej vilken söting..älskar små kissungar :'O

2009-05-03 @ 10:24:05
URL: http://knockyouout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0