Good tuesday!

Idag är det en så mycket bättre dag än vad det var igår!
humöret är på topp och det gillas :)
Sitter här i sängen och lyssnar på p3, uhhh så bra det är (:
Oj, nu skriker någon!
tror nog att det är torpgästerna som har upptäckt hur roligt man kan ha på en studsmatta.
haha, länge sen jag hoppade omkring på den...

På lördag blir det grillparty hos Petra. samtidigt är det kräftskiva hos Josse.
aww, sånt där är en aning frustrerande..
men sommarlovet är ju inte slut än.
är det inte 3 veckor kvar eller något sånt ?? ehhg, det där skulle jag inte ha sagt.



Danmark förra året (:

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Bilden ska lyckligtvis inte föreställa Lady Gaga. Det var något jag kladdade innan jag somnade. Men det är lite like Gagan herself, kan jag hålla med dig om!

2009-08-04 @ 19:19:44
URL: http://lovisahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0