Då var det min tur att börja blogga!

Sitter barfota och fryser lite - och fullständigt älskar beyonces nya låt - Halo. En rikigt sköning. Jag tror dagen började bra för min del! Försov hela familjen för att Jag tryckte av sömnbryaren av misstag, men vi hann ju med bussen ändå. Jag hann ju tillochmed att halka på isgatan utanför huset. haha, hoppas verkligen inte att grannen Barbro fick igång träningen på sina magmuskler. Eller jo, jag hoppas det. Det är ju härligt att skratta för sjutton!

På idrotten fick jag ett stenhårt bollkast på högra ansiktshalvan. Oj va den domnade bort. och oj va ögat ville rinna. men det bättrade sig ganska snabbt när Henke hade sagt förlåt. haha.
Dagen avslutades väldigt bra måste jag säga. En tripp i Vimmerbys affärer med Frida och Sara, men som avslutades ännu en gång med  mumsig fika på Epok med HannaCornelia Amanda och Sebbe. Oj va den kladdkakan satt bra! trevligt.

Det här måste nog bli en maxgräns nästan på mina blogginlägg. Jag hatar när folk skriver meterlånga inälgg (inget illa menat men jag gör verkligen det) hoppas du kommer få en rolig framtida läsning här hos mig iallafall (:

Blev sugen på att krypa ner i sängen nu, och vad kan hindra mig? (:
hejs mates! 

Kommentarer
Postat av: madde

söt du är gullet! barbrors magmuskler? existerar dom ? xD

2009-02-27 @ 12:03:23
URL: http://maddress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0