Söndag

Äter tortillachips, så fruuuuktansvärt gott dåva.
inte det fräschaste vid tangentbordet men, va fansen! ;) 

Sara har klippt mig idag. lite kortare och lite mer uppklippt. Tack lovely! Volyme helt enkelt!
Det var nog där jag fick idén om tortillachipsen! hon gjorde något med sweetchillisås på dom. och gott var det ;) Hennes lillebror gillade inte salami så det fick bli skinka. Funkar det med ;)

Proffset!

Gabbi var här igår :) hon joynade singstar med mig! fast hon vann mest hela tiden. inte lika kul. mahha, älskar ju
Lejonkungens låt, den med afrikanska 8) haha, fööör sött! vi kollade på en gammal wallander-film också och åt melon. Mysigt. sen sov vi djupast.


I fredags alltså. kändes som jordens undergång eller något ;) jag menar regnet! Fast lite kul också.
Madde var ju lycklig iallafall :) 

Nu ska jag måla naglarna sen plugga -.- 
(prioritera rätt, prioritera rätt)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0